Violin

Violinundervisning fra 5 år

Målgruppe fra 5 år (vejledende)
Sted Ikast og Brande
Tider individuelle tider lægges sammen med læreren

15 min. forskole
20 min. mellemskole
25 min. hovedskole

Troels Richter
Jan Glud Østergård

15 minutters elever bliver evt sammensat 2 og 2 til 30 minutter. Hvis du har en god ven/veninde som du gerne vil gå sammen med, så skriv det, og den andens navn under bemærkninger på begge jeres tilmeldinger.

Violinen åbner en verden af musikalske muligheder, du kan spille med i utrolig mange sammenhænge, klassisk, folk, country etc. og så kan du selvfølgelig også spille melodier du godt kan lide. Violinerne er med i vores strygergruppe som er en væsentlig del af både nytårskoncerter.

Vi har 5 elektriske violiner som kan bruges i forskellige rytmiske sammenhænge.

Du kan faktisk godt starte endnu tidligere på violin, men så er det en god idé hvis mor eller far er med hver gang, og også spiller med både i timen og derhjemme.

Du kan også starte på violinværksted, se under Indskoling.

Violiner i alle størrelser kan du låne af musikskolen for et gebyr på 300,- kr årligt, se vilkårene under "Låneinstrumenter" og Regler.